Killzone – ледь не єдиний ексклюзивний шутер від першої особи доступний на консолі PlayStation 3. Причому, як показує практика, ця серія ігор має доволі цікаві геймплейні складові, незабутній дизайн локацій і персонажів, а також, що важливо, відмінну для свого часу постановку сцен і режисуру.

Завдяки всьому перерахованому вище, остання частина іменитої серії Killzone, що вийшла на PlayStation 3, буквально нічим не поступається іграм франшиз Call of Duty або Battlefield того часу. Студія Guerrilla Games провела грандіозну роботу над Killzone 3, а розробникам RPCS3 вдалося довести емуляцію чудового триквела до прийнятного рівня.

Вимоги до емуляція Killzone 3

Для початку перевірте версію вашого емулятора: вона має бути не нижчою за RPCS3 v0.0.29 Alpha | master (основна гілка). За необхідності оновіть. Якщо ж ваша версія відчутно новіша, то цілком імовірно – деякі налаштування вам уже не знадобляться. Спробуйте зіграти в гру без додаткових змін. Може трапитися і так, що з наведеними нижче налаштуваннями, гра і зовсім відмовиться запускатися. У такому разі, повідомте нам про це в коментарях до цього запису, і ми постараємося якомога швидше скласти новий посібник.

Наразі в емуляції Killzone 3 на RPCS3 спостерігаються деякі проблеми: починаючи з практично постійної компіляції шейдерів (перший раз на кожній карті), до менш рідкісних вильотів програми, вкрай високими вимогами до центрального процесора (про це поговоримо трохи нижче) і, як наслідок, падінням FPS у графічно навантажених сценах.

Так само, не забувайте, що цей тайтл досі не отримав статусу “Іграбельно”. Тому ніхто не дає 100% гарантій, що Вам вдасться пройти гру до кінця не спіймавши при цьому який-небудь критичний баг.

Завантажити останню версію емулятора можна на офіційному сайті розробників.

Конфігурація RPSC3 для Killzone 3

Спочатку активуйте кілька патчів. Запустіть емулятор і натисніть правою кнопкою миші по іконці “Killzone 3”, після чого в меню, що випадає, клацніть лівою кнопкою по пункту “Manage Game Patches”:illzone 3

Тут вам необхідно активувати такі патчі: перший – це Disable MLAA (Post-processing on SPU), який прибере деякі пост-процесингові ефекти, чим трохи підвищить загальну продуктивність гри, а також дасть змогу підвищувати роздільну здатність внутрішньоігрового рендеру. Другий, це Skip Intro – пропуск початкової заставки під час запуску гри.

Тепер натисніть Apply, потім Save, після чого знову натисніть правою кнопкою миші по іконці “Killzone 3”, потім у меню, що випадає, клацніть лівою кнопкою по пункту “Change/Create Custom Configuration”:

У цьому вікні (у кожній із продемонстрованих вкладок) виставляємо налаштування відповідно до обраних опцій і скріншотів, наведених нижче.

Конфігурація процесора (вкладка CPU)

НалаштуванняОпціяОпис
SPU block sizeMegaЗбільшує продуктивність, не шкодячи при цьому стабільності.

Конфігурація відеокарти (вкладка GPU)

НалаштуванняОпціяОпис
ZCULL accuracyRelaxedДає величезний приріст продуктивності.
Write color buffersOnПотрібно для коректного відображення графічних ефектів!

Додаткові налаштування (вкладка Advanced)

НалаштуванняОпціяОпис
Vblank rate120Дає змогу зняти обмеження в 30 кадрів на секунду. Опція 120 дає 60 FPS. 240 – 120 і так далі.

Тепер давайте перейдемо до отриманих результатів.

Результати налаштування RPSC3 для Killzone 3

Уже вкотре на превеликий жаль повідомляю, що власникам старих процесорів (наприклад Ryzen 1000-2000 або Xeon E5-2600 v3/v4) з комфортом пограти в Killzone 3 не вдасться.

На ПК з чіпом Ryzen 5 3600 і відеокартою RTX 3090 при всіх вищеописаних налаштуваннях виходить щось близько 20-47 FPS.

Але Ryzen 5 3600 це вже далеко не найпотужніший процесор. Під час емуляції Killzone 3 на чіпі Core i5-12400F з’ясувалося, що цей CPU видає щось близько 30-60 FPS, що значно комфортніше, а отже, його можна вважати відправною точкою в емуляції третьої частини Killzone.

Нижче наведено скріншоти зняті на процесорі AMD Ryzen 5 3600 і відеокарті RTX 3090:

На тестовому процесорі Intel Core i5-12400F плюс відеокарті GTX 1070 у нас вийшли такі показники:

Безумовно, емуляція Killzone 3 не ідеальна: місцями трапляються проблеми з пост-ефектами та істотне падіння FPS на відносно слабких процесорах. Проте, за більш ніж п’ять годин геймплея гра жодного разу не вилетіла і працювала вкрай стабільно.

Тепер кілька слів про необхідне залізо на поточній версії емулятора RPCS3 v0.0.29+. Згідно з нашими вимірами, більш-менш адекватно Killzone 3 емулюється починаючи з 6-ядерних чіпів покоління AMD Zen 3 / Intel Rocket Lake (це дійсно необхідне залізо) і відеокарт AMD Radeon RX 400 / NVIDIA GeForce GTX 1000, а для комфортного геймплея при стабільних “скрізь і всюди” 60 FPS вам буде потрібно високочастотний 6-ядерний (краще 8-ядерний) чіп Alder Lake (Core 12-13-14 покоління) або Zen 4 (Ryzen 7000). В іншому, істотних проблем із продуктивністю уникнути буде вкрай складно.

Тестуйте вищенаведені налаштування й описуйте отримані результати в коментарях, а також ставте запитання, які вас цікавлять.

Бонус: конфігурація RPCS3 для Killzone 2

Налаштування для другої частини Killzone не настільки багатогранні, тому ми вирішили надати вам їх як бонус. Для того щоб гра показувала картинку (а не змішання різних кольорів) і демонструвала хоча б якийсь притомний FPS, потрібно активувати такі патчі:

А також увімкнути в конфігурації GPU опцію Write color buffers:

Проте, хотілося б зазначити, що вимоги до CPU у Killzone 2 значно вищі, ніж у третьої частини. Плюс, зняти обмеження з 30 FPS на даний момент неможливо.

Не складно здогадатися, що місцями навіть i5-12400F провалювався нижче за 20 кадрів на секунду, а той же R5 3600 іноді не видавав навіть 15 FPS.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *