Студія CD Projekt RED випустила планове оновлення під номером 1.5, в якому польські розробники виправили масу багів, суттєво підвищили стабільність та продуктивність Cyberpunk 2077 на консолях минулого покоління та випустили окремі версії для консолей поточного покоління.

Нижче ми привели весь патч-ноут оновлення 1.5 для Cyberpunk 2077:

ЗМІНИ ДЛЯ КОНСОЛІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

  • Додані локальні тіні з трасуванням променів.
  • Реалізовано нативну підтримку досягнень на консолях нового покоління. Версія для PlayStation®5 є окремим продуктом, тому перенесення призів, отриманих у попередній версії завдяки зворотній сумісності, неможливе. Досягнення Xbox будуть автоматично перенесені до нової версії за допомогою технології Smart Delivery.
  • Додано два графічні режими на PlayStation®5 та Xbox Series X: режим продуктивності та режим трасування променів.
  • Режим продуктивності гарантує плавну гру при 60 кадрах на секунду з динамічним дозволом 4К.
  • Режим трасування променів забезпечує фотореалістичні тіні та відображення, а також 30 кадрів на секунду та динамічний дозвіл 4К.
  • На Xbox Series S немає вибору графічного режиму. За замовчуванням гра на цій консолі працює при 30 кадрах за секунду в динамічній роздільній здатності 1440p.
  • Покращено продуктивність, завдяки чому частота кадрів тепер падає набагато рідше, а якість промальовування підвищилася.
  • Розширений динамічний діапазон (HDR) збалансований для одноманітності усім платформах.
  • Внесено численні візуальні поліпшення.
  • Реалізовано підтримку адаптивних тригерів контролера PlayStation®5.
  • Тактильний відгук тепер змінюється залежно від того, що відбувається у грі.
  • Вбудований динамік контролера використовується для відеодзвінків, текстових повідомлень та всього, що відбувається у голові Ві.
  • Додано картки подій для PlayStation®5.
  • Реалізована підтримка об’ємного звучання на PlayStation®5 під час використання навушників з 3D-звуком та вбудованих динаміків телевізора. Підтримка здійснюється з урахуванням технології PS5 Tempest 3D AudioTech.

ДОДАТКОВИЙ КОНТЕНТ

Цей додатковий контент доступний гравцям на всіх платформах.

Квартири

  • Тепер ви можете орендувати квартири (за одноразовий платіж), знайдені в Найт-Сіті або на сайті «Абетка житла» (доступний лише з комп’ютера у квартирі Ві в мегавежі H10). Квартири будуть доступні після завершення завдання «Вічний сон». Ви можете тримати в оренді всі квартири одночасно, при цьому схованка у них загальна. Крім того, витративши 10 000 €$ на сайті «Абетка житла», ви можете облаштувати стандартну квартиру Ві в мегавежі Н10.
  • Нортсайд, Вотсон (5 000 €$)
  • Джапан-таун, Вестбрук (15 000 €$)
  • Глен, Хейвуд (40 000 €$)
  • площа Корпорацій, центр міста (55 000 €$)
  • Деякі варіанти взаємодії в квартирах дають тимчасові посилення:
  • Прийняти душ – дає стан «свіжість» на одну годину. “Свіжість”: дозволяє відновлювати здоров’я під час бою. Якщо у вас є здатність «Відновлення», цей стан прискорює відновлення здоров’я на 20%, а межа відновлення здоров’я збільшується на 20%.
  • Лягти спати – дає стан «бадьорість» на одну годину і відновлює здоров’я. “Бадьорість”: досвід навичок +20%.
  • Зварити каву – дає стан «енергійність» на одну годину. “Енергічність”: запас витривалості +25%, відновлення +30%.

Зміна зовнішнього вигляду

  • Тепер ви можете міняти окремі елементи своєї зовнішності (зачіску, макіяж, пірсинг тощо), подивившись у дзеркало будь-якої вашої квартири або притулку. Ця дія є безкоштовним, і ви можете повторювати його скільки завгодно разів. Крім того, на екрані зміни персонажа з’явилися нові варіанти макіяжу та зачісок. Ну що, хто на світі наймиліший?

Що нового у Вілсона?

  • Загляньте в магазин Вілсона «Друга поправка» у мегавежі Н10, щоб ознайомитись з новинками, або знайдіть їх на вулицях Найт-Сіті.
  • 2 нових моделі зброї: «Умбра» від «Дарра політекник» (стандартна штурмова гвинтівка) та «Гільйотина» від «Баджет армс» (стандартний пістолет-кулемет).
  • 4 нових прицілу: довгий приціл “Цзюе” від “Кан тао”, снайперський приціл “Гакі” від “Цунамі”, короткий приціл “Канецугу” від “Арасакі”, короткий приціл “Умілець”.
  • Нова насадка на зброю — дульне гальмо!
  • 10 нових дульних гальм: 5 — для пістолетів (RC-7 «Іфрит», RC-7 «Лігр», RC-7 «Діббук», RC-7 «Кутруб», RC-7 «Бабарога») і 5 — для штурмових гвинтівок та пістолетів-кулеметів (RC-7 «Асванг», RC-7 «Варколак», RC-7 «Зоря», RC-7 «Екай», RC-7 «Стригою»).

Нові пози для фоторежиму

  • Ми додали кілька нових поз для фоторежиму, включаючи пози Джонні Сільверхенда (доступні тільки під час сцен-спогадів, коли ви граєте за Джонні).

ЖИВЕ МІСТО

Бойовий ІІ

  • Поліпшено поведінку та реакцію неігрових персонажів під час ближнього та далекого бою. Тепер вони краще використовують укриття, змінюють позиції, перезаряджаються, вибирають зброю, ухиляються, ставлять блок і т.д.
  • Внесено низку покращень у тригери розчленування, реакцію на потрапляння та анімацію смерті персонажів, що додасть видовищності ближньому та далекому бою.
  • Вороги тепер набагато активніше блокують атаки і ухиляються від них («Керезніков»). Чим потужніша зброя, тим простіше вразити жертву. У разі ухилення все навпаки.
  • Поведінка ворогів у ближньому і дальньому бою стала більш різноманітною — залежно від своєї фракції вони демонструють схильність до необдуманих дій, агресивність, раціональну поведінку, оборонну тактику та обережність.
  • Супутники Ви тепер активніше беруть участь у битвах, але, отримавши певну кількість втрат, можуть бути знешкоджені і ненадовго вийти з ладу.
  • Покращено баланс битв нетраннерів.

Поведінка натовпу

  • Агресивна поведінка натовпу: неігрові персонажі певних типів можуть вступити в бій із Ві, якщо їх спровокувати — наприклад, прицілитися до них, вистрілити чи вдарити. Через деякі технічні обмеження ця зміна недоступна на консолях попереднього покоління.
  • Очікування та пропуск часу тепер впливає на стан неігрових персонажів, а також повертає початковий стан пристроїв, оточення та деяких сцен.
  • Поліпшено реакцію натовпу, пошук шляху та правила зникнення персонажів.

Модель керування

  • Пропонуємо новий режим «Запалювання»! Увімкніть його, затиснувши кнопки газу та гальма, і крутіть кермо, закладаючи лихі повороти та обертання. Стара система дозволяла повертатись тільки на одному місці – спробуйте тепер поекспериментувати з кнопками, щоб побачити нові можливості! Паліть гуму, спробуйте звичайний і круговий дрифт, розігрівайте шини для старту в стилі дрэг-рейсингу. Все це тепер працює на більш високих швидкостях, так що більшість машин можна відправити в керований занос, натиснувши на гальмо і утримуючи газ на вході в поворот. Для тих, хто грає на клавіатурі, є нові додаткові функції клавіш зі стрілками (деякі клавіатури ігнорують третє натискання клавіші при використанні WASD). Геймпади та контролери підходять для цієї системи найкраще (саме їх більшість гравців вважають за краще використовувати для водіння).
  • Нова система гальмування забезпечує стабільну реакцію передніх та задніх коліс автомобіля на всіх швидкостях. Додано симуляцію антиблокувальної системи. Гальма всіх транспортних засобів пристосовані до нової моделі.
  • Поліпшено симуляцію двигунів. Додано симуляцію зчеплення. Ці зміни покращують опір двигуна при перемиканні передач і допомагають позбутися зайвого прокручування коліс.
  • Поліпшено симуляцію коробки передач. Значно покращено поведінку при перемиканні на знижену передачу. Коробка передач тепер реалістично перемикається на знижену передачу, більш логічно скидаючи двигун на оптимальну кількість обертів. Повністю перероблено перемикання між передньою та задньою передачами, тепер ви можете виконувати розворот заднім ходом на 180 градусів.
  • Вдосконалено рух мотоциклів. Всі перераховані вище поліпшення підвищили їх стабільність. Ми також покращили модель управління та переналаштували параметри.
  • Покращено параметри деяких автомобілів. У «Квадра Тайп-66» (усі моделі, особливо «Авенджер»), «Мідзутані Сіон» (особливо MZ2), «Еррера Аутло» (значна переробка) та у базової моделі «Маймай» покращено модель управління та інші характеристики.
  • Внесено зміни до режиму від першої особи для всіх транспортних засобів, де це потрібно. Крім того, машини кочівників з технологією «Кришталевий купол» тепер видаляють у цифровому режимі об’єкти, що загороджують огляд.

Автомобільний рух на вулицях

  • Помітно покращено рух транспортних засобів, а саме їх поворот та зупинка.
  • Додано панічної реакції на загрозу: автомобілі тепер поспішно їдуть від джерела небезпеки. Неігрові персонажі-пасажири можуть загинути під час аварії.
  • Реакція транспортних засобів на легкі зіткнення стала різноманітнішою, відновлення руху після зіткнень тепер відбувається швидше та гладкіше.

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Баланс

  • Внесено низку змін в економіку, зокрема, підвищено нагороди за завдання та події у відкритому світі. При цьому було знижено ціни на транспортні засоби та кіберімпланти.
  • Змінено баланс та покращено функції модифікацій одягу. Змінено кількість осередків для модифікацій у предметів одягу. Модифікації тепер розділені на категорії, придатні лише певних предметів одягу. У зв’язку з цим усі встановлені вами модифікації були прибрані та переміщені у спорядження. Вам потрібно буде встановити їх заново відповідно до нових правил.
  • Низький рівень складності тепер буде значно важчим.
  • Замість маневреності тепер використовуються 2 нові характеристики: ймовірність компенсації збитків та розмір компенсації. Імовірність компенсації визначає, як часто Ви може зменшити збитки, що отримується. Розмір компенсації визначає відсоток, на який буде зменшено втрату (50% за замовчуванням).
  • Компоненти, які раніше покращували маневреність, тепер впливають на компенсацію. У тому числі, наприклад, характеристика «Реакція», можливості «Мангуст», «Точка сходу» і «Живий щит», деякі модифікації одягу, кіберімпланти та інших.
  • Змінено баланс ефектів, що завдають тривалої шкоди — в основному, знижено шкоду від горіння, кровотечі та отрути.
  • Зменшено ймовірність того, що електронні татуювання «Тигриних пазурів» можуть змінити траєкторію польоту розумних куль.
  • Доданий тихіший спосіб втекти від поліції під час переслідування. Замість того, щоб відійти на певну відстань від останнього місця злочину, Ви може сховатися в області пошуку. Втім, у цьому випадку поліція шукатиме Ві довше, ніж звичайно.

Кіберімпланти

  • Тепер можна продавати ріпера непотрібні кіберімпланти.
  • В описі кіберімпланта “Кров’яний насос” тепер правильно вказана тривалість відновлення.
  • Тепер можна перервати скрипт “Видати розташування”. Для цього необхідно зашкодити нетраннеру або отримати несприйнятливість за рахунок інтральду.
  • Активація Берсерка тепер подвоює витривалість замість нескінченного запасу.
  • Присипляючі боєприпаси для системи запуску снарядів більше не діють на неігрових персонажів, які не є людьми.
  • Кількість рикошетів при використанні легендарного балістичного співпроцесора зменшено до 1, зате тепер він дає 50% до втрати від рикошету.
  • “Генератор траєкторії” (модифікація оптики від “Кіросі”) тепер називається “Аналізатор загрози” і дає 2% ймовірності компенсації втрат. Компенсація дає можливість зменшити отримувані збитки на розмір компенсації (50% за замовчуванням).
  • Збільшено тривалість дії оптичного маскування Ві з 5/10/15 до 10/15/15 за кожен рівень рідкості.
  • Деякі неігрові персонажі тепер можуть використовувати оптичне маскування.
  • Навіть при включеному оптичному маскуванні Ви тепер стає видимим, коли захоплює ворога.
  • Виправлено помилку, що заважала використовувати деякі модифікації кіберімплантів одночасно.

Бій

  • Значно оптимізовано бойовий ІІ, що дозволило покращити бойову систему загалом.
  • Зроблено безліч виправлень та покращень, щоб анімація неігрових персонажів була більш плавною та рідше переривалася під час бою, у тому числі анімації атаки, смерті, використання зброї та укриттів, реакції на влучення, перезарядки, блокування та ухилення. У відповідь реакція на зброю та її масовий вплив мають стати помітнішими, а самі битви – видовищнішими.
  • Вороги тепер краще рухаються, щоб зайняти тактично вигідне становище.
  • Підвищено точність стрілянини супутників Ві.
  • Зменшено втрату, що завдається Ви вибухами.
  • Виправлені помилки, через які неігрові персонажі, що належать до однієї групи чи фракції, не вступали у бій, який вели неподалік їхніх соратників.
  • Виправлено помилку, через яку неігрові персонажі не реагували належним чином, коли в них потрапляла граната на початку бою.
  • Вороги з дробовиками тепер намагатимуться бути ближчими до Ві під час бою.
  • Додано кілька візуальних ефектів під час використання ворогами бойових стимуляторів.
  • Вороги тепер використовуватимуть бойові стимулятори, лише якщо вони залишилися менше 30% здоров’я. Це має скоротити частоту застосування.
  • Збільшено візуальну насиченість поведінки ворогів при низькій частоті кадрів.
  • Виправлено помилку, що призводить до переходу в бойовий режим під час прогулянки.
  • Виправлена помилка, що дозволяла збити Ви з ніг молотом, навіть коли зброя не діставала до мети.
  • Неігрові персонажі, які вміють вести ближній і дальній бій, тепер будуть набагато швидше перемикатися між цими режимами.

Скрипти

  • Скрипт “Кіберпсихоз” більше не спрацьовує проти кіберпсихопатів.
  • Виправлена помилка, через яку відключення камери за допомогою швидкого злому не переривало надсилання скрипта супротивником, коли цю камеру використовували для проксі-підключення.
  • Виправлена помилка, через яку у Ві постійно зберігався ефект «Зламано» і заважав нетраннерам знову зламувати Ві.
  • Виправлено помилку, через яку скрипт «Свіст» не змушував неігрових персонажів підійти до Ві.

Предмети та пристрої

  • У додаткових предметів із схованки (2 куртки + 4 нагороди за реєстрацію) з’явилися нові функції:
  • Тепер якість цих предметів підвищуватиметься після певної кількості покращень.
  • Додано базову документацію для створення кожного предмета (рідкісної якості). Списки доступної гравцеві документації в існуючих збережених файлах будуть оновлені відповідно до цих змін.
  • Тепер можна вмикати та вимикати пристрої під час перенесення тел.
  • Виправлено помилку, через яку анімація дверей ліфта не завжди відтворювалася належним чином і гравець бачив простір за межами рівня.

Неігрові персонажі

  • Зменшено запас здоров’я у всіх супротивників у завданні «Кров і кістка», крім близнюків — тепер вони вміють блокувати атаки та ухилятися від них. Складність битви з близнюками в основному залежатиме від навичок гравця.
  • Дубман тепер воліє використовувати ту саму гвинтівку “Аякс”, яка випадає з його рук після перемоги над ним. Заодно його розжалували з «боса» до звичайного супротивника.
  • Виправлено поведінку неігрових персонажів у битвах із Сасквоч, Одою, Адамом Смешером, Ройсом та босами із завдання «Кров і кістка».
  • Виправлено помилку, через яку вороги не могли пробити блок Ві в рукопашному бою.
  • Виправлені помилки з накладанням об’єктів, коли Ви та неігрові персонажі усувають ворогів з повітря.
  • Тепер тільки найшвидші вороги можуть завдавати ударів з розвороту та ногами.
  • Досвід здібності «незворушність» більше не нараховується при усуненні ворогів, якщо у вас немає діючих ефектів «незворушності». При цьому чим більше ефектів «незворушності» є у Ві, тим більше відповідного досвіду принесе усунення ворогів.
  • Виправлені помилки з накладанням об’єктів, коли Ви захоплює ворога із положення сидячи.
  • Вороги з дробовиками тепер завдають більше шкоди.
  • Вороги тепер рідше нападають на Ві, якщо гравець добиває супротивника (наприклад, за допомогою катани чи клинків богомолу).
  • Збільшено втрату, що наноситься неігровими персонажами-снайперами.
  • Снайпери тепер можуть вести вогонь, коли задкують від мети.
  • Супутники більше не спотикаються про тіла.
  • Змінено баланс витривалості неігрових персонажів.
  • Неігрові персонажі, пригнічені технікою і нездатні вибратися, тепер помиратимуть через деякий час.
  • Виправлена помилка з програванням анімації смерті, якщо в цей момент гравець тримає ворога в захопленні.
  • Виправлена помилка, через яку гра могла призначити винагороду за охоронців, вибивала і поліцейських.
  • Виправлені помилки, через які неігрові персонажі іноді стояли у позі як літери Т.
  • Виправлено помилку, яка заважала неігровим персонажам накладати ефекти.
  • Здоров’я противників, які використовують здатність «Керезніков», зменшено на 15%, щоб компенсувати їхню спритність.

Здібності

  • Ми змінили баланс низки здібностей та перемістили частину з них на дереві розвитку. Тому окуляри, вкладені вами у можливості, були скинуті. Вам потрібно буде розподілити їх наново.
  • Змінено дію таких можливостей:
  • «Стресостійкість», «Живий щит», «Епіморфоз», «незворушність», «Повна незворушність» та «Головоріз».
  • Додано низку нових здібностей замість старих.
  • «Разом веселіше» (Завдана вами шкода збільшується при перенесенні тіла.) –> змінюється на -> «Стійкість» (Відновлення здоров’я не переривається навіть після отримання удару.)
  • «Непохитність» (Максимальна кількість сумованих ефектів «незворушності» збільшується на 1.) –> змінюється на -> «Легка жертва» (Втрата від зброї далекого бою ворогам у радіусі 5 м від Ві збільшується на 10% (ур. 1) або 20 % (ур. 2), коли діє «незворушність».)
  • “Морський десант” (Вас не можна виявити під водою.) -> змінюється на -> “Гострий зір” (Влучання ножем у голову ворога засліплює його.)
  • «Безшумний жнець» (Ви можете миттєво знешкодити ножем ворогів з рівнем здоров’я нижче 15%.) –> змінюється на –> «Жонглер» (Знешкоджуючи ворога або завдаючи йому критичної шкоди метальним ножем, ви повертаєте всі ножі, які знаходяться на відновленні.)
  • “Удар блискавки” (Вірогідність критичного влучення з електромагнітної зброї підвищується на 3%.) -> змінюється на -> “Лінія смерті” (Ви бачите траєкторію рикошету під час прицілювання зі стандартної зброї, якщо встановлено балістичний співпроцесор.)
  • У зв’язку з цими змінами ми перейменували дерево розвитку «Скритність» в «Ніндзюцу», щоб краще відобразити здібності, що містяться в ньому.
  • Бонуси здібностей «Надефективність», «Польові методи» та «Останнє слово техніки» стали динамічними. Тепер вони діють і на раніше створену зброю та предмети одягу. При заміні можливостей ці бонуси зникають без помилок.

Поведінка Ві

  • Ви тепер може пробігати через скло, що тріснуло (а також лізти по ньому, стрибати крізь нього і перестрибувати на бігу).
  • Виправлена помилка, що переносила Ви всередину стіни або за межі рівня при спробі покласти тіло в ящик.

Транспортні засоби

  • Виправлено помилку, через яку покликані машини могли з’явитися одна всередині іншої і через це розвалитися на шматки або злетіти в повітря.
  • Виправлена помилка, через яку під час угону машини, в якій знаходився ворожий персонаж, вони застрягли в даху авто.
  • Виправлено помилку, через яку машини зависали в повітрі при завантаженні файлу збереження. Тепер це нормальні нудні машини, неспроможні ширяти в небі і падають на землю.

Зброя

  • Перероблено систему метання ножів. Тепер ножі не зникають після кожного кидка, а автоматично повертаються до Ві через певний час (залежно від рідкості ножа). Ви також може підібрати кинутий ніж, тим самим обнуливши час відновлення.
  • Культовий ніж «Жало» тепер належно підлаштовується під рівень Ві.
  • Швидкість куль для різних видів розумної зброї збільшена до швидкості куль G-58 «Дянь» від «Кан тао».
  • Дальність поширення звуку при пострілі зі зброї з глушником збільшена з 3 до 8 м.
  • Характеристика зброї ближнього бою “Зменшення витрати витривалості на атаки” тепер працює як належить.
  • Модифікації зброї «Хруст», «Холодний прийом» і «Світ» тепер збільшують збитки на певний відсоток.
  • Вимоги до рівня Ви тепер підвищуються при кожному покращенні холодної зброї.
  • Примітка: у результаті цього виправлення рівень покращеної холодної зброї зміниться. Предмети з нинішньої екіпіровки Ві, що вимагають вищого рівня, можна буде використовувати й надалі, але якщо прибрати їх у спорядження, вони стануть недоступними для використання, доки Ви не отримає потрібний рівень.
  • Характеристики револьвера DR5 «Нова», отриманого при виконанні завдання «Бос помер, хай живе бос», тепер правильно враховують рівень Ві.
  • Дробовик «Крашер» більше не підходить для використання у стрілецькому турнірі із завдання «Цілюсь, плі!».
  • Додано допомогу при прицілюванні під час стрілянини по пляшках у випробуванні Кессіді із завдання «Сім’ю не обирають». Тепер його буде легше пройти з геймпадом чи контролером.

ІНТЕРФЕЙС

  • Внесено ряд змін, щоб зробити карту зручнішою: змінено масштабування значків, додано нові підказки та фільтри. Серед іншого доданий динамічний фільтр, що залежить від ступеня масштабування, і фільтр користувача, що настроюється гравцем.
  • Перероблено інтерфейс пропуску часу, щоб спростити перемикання часу доби. Тепер тут також показується передбачуваний час.Обновлён вид различных прицелов, их изображение станет более разборчивым, добавлены новые анимации.
  • Покращено розбірливість, одноманітність та вигляд різних панелей інтерфейсу, повідомлень та спливаючих повідомлень.
  • Додано повідомлення з назвою музичних композицій на початку їхнього звучання в радіоефірі.
  • Назва транспортного засобу, в який ви сідаєте, тепер буде відображатися на екрані.
  • На підказках предметів зі схованки тепер правильно відображаються їх характеристики.
  • Змінено перехрестя прицілу під час метання ножів.
  • Доданий лічильник посилень поруч із смужкою здоров’я — він показує, скільки активних ефектів накладено на ВІ.
  • Покращена навігація за допомогою хрестовини на різних екранах та панелях.
  • До бази даних додано відсутній опис Вакако.
  • «Вартові безладдя» — покращений інтерфейс електрощита, щоб гравці при взаємодії з ним отримували більше зворотного зв’язку.
  • Виправлена помилка, через яку курсор миші не змінювався у розмірі належним чином у різних дозволах екрану.
  • Виправлено помилку, через яку вибрана точка швидкого переміщення з’являлася до екрана завантаження. Більше ніяких спойлерів, чумба!
  • Виправлена помилка, через яку рамки вікон з навчальними повідомленнями з’являлися в меню.
  • Виправлено помилку, що викликала зависання гри, якщо гравці читали вміст чіпа безпосередньо з контейнера зі здобиччю, а потім одразу ж закривали його.
  • Виправлено помилку, через яку індикатор завантаження не зникав з екрана.

ЗАВДАННЯ

  • Додано кілька нових секретів для любителів досліджувати Найт-Сіті. Через деякі технічні обмеження ця зміна недоступна на консолях попереднього покоління.
  • Розширено любовні романи з Панам, Керрі, Рівером і Джуді – додано нові повідомлення та варіанти взаємодії.
  • Додані варіанти взаємодії в будинках коханих, у тому числі можливість спати з ними в одному ліжку.
  • Тепер ви можете заглушити диспетчера поліції та відеодзвінки фіксерів до та після виконання замовлення. В цьому випадку гра автоматично пропустить дзвінок, а ви отримаєте текстове повідомлення. Цей параметр можна змінити в меню Установки → Ігровий процес → Відеодзвінки. За замовчуванням диспетчера поліції заглушено, а фіксери — ні.
  • Гравці можуть відхиляти несуттєві відеодзвінки. На екрані з’явиться повідомлення з варіантами: прийняти або відхилити відеодзвінок. Якщо відеодзвінок відхилити, замість нього прийде текстове повідомлення.
  • Допрацьовано систему відеодзвінків: тепер відеодзвінки не накопичуються, якщо перший дзвінок завантажується надто повільно.
  • Нічне життя Найт-Сіті стало цікавішим — музика в клубах тепер звучить голосніше.
  • Виправлена помилка, через яку після повернення з кіберпростору на екрані зберігався ефект спотворення.
  • Виправлена помилка, через яку Рівер, відповідаючи на дзвінок, одразу вішав слухавку. Це було дуже неввічливо з його боку!
  • «Ляльковий будиночок» – виправлені помилки, через які бар «Ліззіс» виявлявся закритим у години роботи.
  • «Кров і кістка» – окремі записи в журналі для кожної битви тепер з’являються тільки після того, як ви їх знайдете.
  • «Кров і кістка» – Ви більше не може використовувати раніше кинуту зброю в кулачному бою.
  • “Кров і кістка: Глен” – виправлена помилка, через яку Цезар, незважаючи на те, що йому залишали машину, відправляв повідомлення Ві з питанням, чи вдалося з нею розібратися.
  • “Я, автомат” – Тео більше не зникає під час виконання мети “Поговорити з Тео”.
  • «Несправність» – усунена помилка, що заважала Ви сісти у фургон і поговорити з Джуді після отримання чорного брейндансу.
  • «Жертви моди» – виправлена помилка, через яку зникала машина «Тортон Колбі».
  • «Реінтеграція» – окремі записи в журналі для різних Деламейнів тепер з’являються тільки після того, як ви їх знайдете.
  • «Реінтеграція» – додані нові коментарі для таксі «Деламейна», коли гравці завершують завдання, обравши варіант «звільнити» або «інтегрувати».
  • «Лялькові пристрасті» – виправлена помилка, через яку Джуді не дзвонила, щоб почати завдання.
  • «Лялькові пристрасті» – виправлена помилка, через яку Джуді не з’являлася на балконі «Хмар», що не дозволяло виконати завдання.
  • «Лялькові пристрасті» – якщо, виконуючи завдання, гравець не забирає пістолет Майко «Смерть і податки», то цю зброю тепер можна знайти в іншому місці.
  • «Вартові безладдя» — Ви більше не чекаєте на машині Рівера під час важливої сцени з детективом Ханом.
  • «Червоний пророк» – під час злому роутера міні-гра тепер відображається коректно навіть у тих випадках, коли Ви не має при собі кібердеки.
  • «Пасажир» – виправлена помилка, через яку покажчик мети «Просканувати сліди» міг змінювати положення.
  • «Втрачений рай» — виправлена помилка, через яку в м’ясній лавці не з’являлися потрібні персонажі, що не дозволяло виконати завдання.
  • «Втрачений рай» — виправлена рідкісна помилка, через яку Пласид поводився грубіше звичайного (хоча, здавалося б, куди вже!) і відмовлявся розмовляти з Ві в лавці Роланда.
  • «Блукають тіні» – деяким глядачам концерту Керрі і US Cracks не подобалося, що хтось копіює їх вбрання, тому вони переодяглися.
  • «Палацовий переворот» – виправлена помилка, що заважала Ви залишити квартиру Хіромі, коли гравець дзвонив комусь, вирушаючи на ліфті на технічний поверх.
  • «Осідлавши бурю» – виправлена помилка, через яку за певних обставин не виходило заговорити з Панам і Мітчем.«Квартира №303» — исправлена ошибка, из-за которой после выполнения этого задания не появлялись следующие основные задания.
  • «Трансцендентний досвід» – це завдання більше не буде повторно з’являтися в журналі з метою «Поговорити зі Стефаном», якщо Ви відмовляється від пропозиції та повертає кошти за брейнданс.
  • «Шерше ля фам» – доданий варіант відповіді, що дозволяє пропустити навчання брейндансу.
  • «Вухаста дорога» – стара машина Ві більше не зникає.
  • «Не дзвоніть Солу» – виправлена помилка, через яку Панам не дзвонила після виконання завдання «Осідлали бурю».

ВІДКРИТИЙ СВІТ

  • Тепер фіксери в Найти-Сіті будуть перейматися повагою, що зростає в міру виконання їх замовлень. Замовлення будуть з’являтись групами, і нова група буде доступна лише після завершення у відповідному районі всіх замовлень попередньої.
  • Виконання всіх замовлень фіксера дозволяє отримати особливу нагороду (тільки не від містера Хендса – ну не подобаєтеся ви йому). Щоб побачити свій прогрес у виконанні замовлень фіксера, наведіть курсор на його піктограму на карті.
  • Тепер перехожі та компанії на вулицях та у закладах Найт-Сіті ще більш багатоликі. І вдень, і вночі розмови у всіх районах стали різноманітнішими, і ви можете частіше їх почути.
  • Розбій у Чартер-Хіллі – виправлена помилка, що заважала взяти докази.
  • Розбій на площі Корпорацій – виправлена помилка, що заважала завершити завдання, якщо гравець збирав докази до відвідування Хейвуда.
  • Розбій у Кабуки — виправлена помилка, через яку ця подія знову з’являлася на карті після виконання завдання «Прихована істина».
  • Замовлення: Термінові новини— виправлена помилка, через яку вантажівка провалювалася під землю і не дозволяла завершити замовлення. Примітка: машина тепер з’являється, коли наближається до гаража, хоча позначка вказує під землю.
  • Замовлення: Сімейна реліквія – виправлена помилка, через яку це замовлення не активувалося, коли гравець підходив до позначки, і залишався в статусі «Нове місце».
  • Замовлення: Вільна преса – завдання більше не зараховується як провалене при вході в будівлю телестудії.
  • Замовлення: Веселі проводи – виправлена помилка, через яку машина з’являлася під землею. Якщо ви зіткнулися з цією помилкою, спробуйте виводити Флавіо, щоб автомобіль з’явився.
  • Замовлення: Морські свинки – виправлена помилка, через яку ліфт у готелі не відкривався, що не дозволяло виконати завдання.
  • Замовлення: Справа всього життя – виправлена помилка, через яку машина не з’являлася або з’являлася некоректно.
  • Замовлення: Бог дав – Бог узяв – позашляховик тепер з’являється як належить.
  • Злочин: Параноя – тепер буде простіше залізти на будівлю і дістатися до схованки.
  • Приступ кіберпсихозу: Дим над водою – виправлена помилка, через яку мета «Оглянути фургон [Додатково]» ставала єдиною і її не можна було виконати.

ГРАФІКА, ЗВУК, АНІМАЦІЯ, ДИЗАЙН СЦЕН

  • Покращено зовнішній вигляд води та додано взаємодію з нею. Тепер у різних ситуаціях на поверхні води з’являються брижі та сплески, наприклад, при зіткненні з об’єктом або при стрільбі.
  • Поліпшено візуальні ефекти дощу на вікнах машин. Краплі води більше не бояться падати.
  • У мотоциклів з’явилися неонові диски. Їх можна увімкнути та вимкнути, натиснувши клавішу «Е» на клавіатурі, або лівий міні-джойстик на геймпаді, або лівий джойстик на контролері.
  • Поліпшено візуальні ефекти імпланту «Оптичне маскування». Якби Джонні мав цей імплант у 2023 році, він без проблем підірвав би Арасака-тауер поодинці.
  • Виправлено помилку, через яку деякі субтитри з репліками Джонні залишалися висіти на екрані.
  • Виправлені помилки, через які Аві пролітали крізь будівлі.

ОКРУЖЕННЯ І РІВНІ

  • Поліпшено систему погоди, тепер вона змінюється більш логічним чином.
  • Значно зменшено кількість видобутку, який можна знайти у місті. Гравцям більше не доведеться «пилососити» кожну локацію – і можна досліджувати ігровий світ, не відволікаючись на дрібниці.

СТАБІЛЬНІСТЬ І ПРОДУКТИВНІСТЬ

  • У режимі повільного жорсткого диска можна увімкнути автовиявлення. При увімкненні гра автоматично визначає, на якому диску вона встановлена. Якщо це необхідно, вона прискорить завантаження даних та підвищить активність натовпу, жертвуючи різноманіттям її складу, додатковими екранами завантаження та кількістю деталей на вулицях під час швидкої їзди.
  • Додана підтримка технології AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR) 1.0, що прийшла на зміну Contrast Adaptive Sharpening (CAS). У версії для ПК її можна увімкнути в меню Установки→ Графіка→ Масштаб дозволу. На консолях цей параметр не можна настроїти.
  • Внесено безліч виправлень та покращень, пов’язаних зі стабільністю та оптимізацією гри.

ЗМІНИ ДЛЯ ПК

  • Доданий режим тестування продуктивності. Він знаходиться в меню Налаштування→ Запустити тест.
  • Додана функція “Змінити режим ходьби” під час гри з клавіатури. Щоб увімкнути її, натисніть клавішу G під час дослідження світу. Ви можете прив’язати цю функцію до іншої кнопки в налаштуваннях гри.
  • Включено прозорі відображення з трасуванням променів на глянсових поверхнях деяких автомобілів.
  • Додана підтримка технології Variable Rate Shading (VRS). Вона прискорює відмальовування та підвищує якість графіки, змінюючи інтенсивність затінювання для різних ділянок кадру. Доступна лише на сумісних пристроях.
  • Виправлено помилку, яка не дозволяла включити динамічний дозвіл на відеокартах AMD при включенні трасування променів.
  • Припинено підтримку відеокарт NVIDIA 700-ї серії.
  • Оскільки ці відеокарти більше не підтримуються драйверами від виробника, ми підвищили мінімальні системні вимоги до відеокарт NVIDIA до GTX970.
  • Це не означає, що гра перестане запускатися на відеокартах NVIDIA 700 серії, проте ми більше не використовуємо їх для тестування.
  • Windows 7: підтримка у майбутньому
  • Через обмежені можливості ігор з DirectX 12 на пристроях з Windows 7 та припинення підтримки цієї операційної системи на рівні драйверів для відеокарт, оновлення для Cyberpunk 2077 з 15 червня 2022 року не будуть більше підтримувати Windows 7. Гра може перестати працювати на Windows 7, якщо ви вирішите поставити на неї такі патчі, випущені після цієї дати.

ЗМІНИ ДЛЯ КОНСОЛІВ

  • Додано підтримку бразильської португальської мови для цифрових видань в Португалії (коди PlayStation: CUSA-18278 і CUSA-18279). З детальною інформацією про підтримку мовних версій можна ознайомитися тут: Xbox, PlayStation.
  • Додано перенесення файлів збережень із PS4 на PS5. Детальна інструкція знаходиться тут.
  • Виправлена помилка, через яку рот і зачіска Ви могли бути помітні на екрані в режимі від першої особи.

ЗМІНИ ДЛЯ STADIA

  • Збільшено кут огляду, тепер він збігається з іншими платформами.

Чумби, якщо що, все написане вище – це лише верхівка айсбергу. Ми зробили багато інших покращень та виправлень, так що запускайте гру та дивіться самі!

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *