У нещодавній бесіді з представником IGN Japan, ген-директор студії Platinum Games Ацуші Інаба (Atsushi Inaba) та автор Bayonetta Хідекі Камія (Hideki Kamiya) розповіли деякі деталі щодо третьої частини популярного слешера. Розробники заявили, що Bayonetta 3 буде рясніти різноманітними новими механіками, які до цього не зустрічалися в жодній частині серії.
Автор також розповів, що гра стане значно швидше і веселіше в порівнянні з попередницями, проте при цьому в Bayonetta 3 буде інтегрована механіка, що дозволяє зробити проект приємнішим для гравців, що не особливо знаються на екшен-іграх (імовірніше щось на кшталт “оповідального режиму” з зниженою складністю).
Крім цього, інтерв’юер також поцікавився про долю раніше скасованої гри Scalebound (спільний проект Microsoft та Platinum Games). Інаба та Камія без особливих роздумів відповіли, що із задоволенням закінчили б проект якщо Microsoft дозволить їм це зробити. Таким чином, доля Scабоund залежить лише від волі софтверного гіганта.
Bayonetta 3 побачить світ уже цього року на Nintendo Switch. Чи вийде гра колись на ПК – поки що неясно.
Джерело: WccfTech