Титанічні зусилля розробників емулятора RPCS3 нарешті дали свої плоди і віднедавна один з найкращих ексклюзивів консолі PlayStation 3 впритул підібрався до заповітного статусу “іграбельно”. Якщо у вашому системному блоці встановлений доволі спритний, актуальний 6-8 ядерний процесор, то загалом, у вас вже є можливість пройти гру God of War: Ascension від початку і до кінця.

Перше і найважливіше – переконайтеся, що видання вашої копії гри God of War: Ascension відповідає версії 01.12. Зі старішими виданнями всі нижчевикладені налаштування можуть працювати некоректно.

Друге і так само важливе – перевірте версію вашого емулятора: вона має бути не нижчою за RPCS3 v0.0.27 Alpha | master (основна гілка). За необхідності оновіть. Якщо ж ваша версія відчутно новіша, цілком імовірно, що деякі налаштування вам уже не знадобляться. Спробуйте зіграти в гру без додаткових змін. Може трапитися й так, що з наведеними нижче налаштуваннями, гра і зовсім відмовиться запускатися. У такому разі, повідомте про це в коментарях до цього запису, і ми постараємося якомога швидше скласти новий посібник.

Ну і третє: наразі в роботі проекту God of War: Ascension на емуляторі RPCS3 спостерігаються деякі проблеми: починаючи від рідкісних візуальних артефактів під час компілювання шейдерів, до не менш рідкісних вильотів програми та критичних багів. Проте, це не заважає пройти гру від початку до кінця.

Крім цього, не забувайте, що цей тайтл досі не отримав статусу “Іграбельно”. Тому ніхто не дає 100% гарантій, що Вам вдасться пройти гру до кінця, не спіймавши при цьому який-небудь критичний баг.

Завантажити останню версію емулятора можна на офіційному сайті розробників.

Конфігурація RPSC3 для God of War: Ascension

Запустіть емулятор і знайдіть у верхньому випадаючому меню пункт “Manage”, потім “Game Patches”:

У цьому вікні вам необхідно розшукати вашу версію диска з грою “God of War: Ascension” і всередині поставити галочки навпроти наступних пунктів:

  • “Disable Depth of Field”
  • “Disable MLAA”
  • “Disable Motion Blur”

Натискаємо “Apply”, “Save” і закриваємо вікно. Далі тиснемо на іконку “God of War: Ascension” правим кліком, після чого вибираємо пункт “Change Custom Configuration”:

У цьому вікні виставляємо налаштування згідно з обраними опціями і скріншотами, наведеними нижче.

Конфігурація процесора (CPU)

НалаштуванняОпціяОпис
SPU block sizeMegaПокращує продуктивність, не знижуючи при цьому стабільності.

Конфігурація відеокарти (GPU)

НалаштуванняОпціяОпис
ZCULL accuracyApproximateПокращує продуктивність порівняно з “precise”. Не намагайтеся використовувати “relaxed”, оскільки ця опція ламає графіку і погіршує продуктивність.
Write color buffersOnВиправляє проблеми з освітленням у кат-сценах. АЛЕ! Якщо ви активували патчі, НЕ ВМИКАЙТЕ ЦЮ ОПЦІЮ! Гра в деяких випадках може не запуститися.

Додаткові налаштування (Advanced configuration)

НалаштуванняОпціяОпис
Sleep timers accuracyAs HostНезначне поліпшення продуктивності.
RSX FIFO accuracyAtomicСприяє стабільності. Втім, тут можна погратися: якщо у вас виникають проблеми зі стабільністю. Опція “Fast”, так само має право на життя.

Таким чином, ми змогли домогтися відносно стабільного, а головне прийнятного FPS в районі 30-60 на процесорі Intel Core i5-12400F. Безумовно, на чіпах слабкіших за стендовий, падіння частоти кадрів буде істотнішим, проте, на оригінальній консолі PS3 гра працювала не краще.

Витративши на God of War: Ascension понад 12 годин ми з’ясували, що емуляція безумовно не ідеальна, через що гра може випадковим чином крашитися. Однак при перезапуску геймер без особливих проблем може продовжити своє проходження.

Водночас, на процесорах із застарілою архітектурою Intel Sandy Bridge/Ivy Bridge спостерігаються набагато значніші проблеми: довге завантаження геометрії з текстурами, і як наслідок, відсутність колізії для взаємодії з персонажем. Це, своєю чергою, призводить до падінь Кратоса крізь ігрові поверхні та відкат на останню контрольну точку.

Певною мірою, ця проблема може вирішуватися встановленням гри на паузу в момент візуально-помітного недовантаження (відсутності) геометрії та подальшим зняттям паузи після того як вона завантажилася. Однак назвати такий геймлей приємним – язик не повертається.

Так само, на старих і слабких процесорах можуть некоректно працювати скрипти, через що деякі боси і монстри банально не з’являються і ваші файли збережень гри ламаються. Навіть після перезапуску проходження далі за сюжетом буде неможливим.

Згідно з нашими вимірами, більш-менш адекватно God of War: Ascension емулюється починаючи з 6-ядерних чіпів покоління AMD Zen 2 / Intel Cofee Lake і відеокарт AMD Radeon RX 400 / NVIDIA GeForce GTX 1000. В іншому, істотних проблем уникнути буде складно.

Тестуйте вищенаведені налаштування й описуйте отримані результати в коментарях, а також ставте запитання, які вас цікавлять.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *