Розробник: Criterion Games
Видавець на території СНД: EA
Видавець у світі: EA
Жанр: Гонки
Системні вимоги: Pentium DC E5200/Athlon II X2 215, GeForce 9600GT/ATI Radeon HD4670, 2GB RAM
Рекомендовані системні вимоги: Core 2 Duo E8400/Phenom II X2 550, GeForce GTX 260/ATI Radeon HD4870, 4GB RAM

Про минулЕ

Ностальгія. Мабуть, цим словом можна описати те відчуття, яке з’явилося у мене при першій гонці в новому творінні “електроніків”. У голові відразу почали випливати спогади, від старого доброго NFS HP2. Але щось тут все ж таки не так. Що ж? Графіка краще, управління зовсім не змінилося (все ті ж колоди плавно перекочуються по дорозі). Але тільки через три гонки, я раптом зрозумів, новий HP не такий нудний як минулий! Всі ми чудово пам’ятаємо що таке гонки в НР2, два-три найдовші кола, суперники відстають на пів кола, коротше, граєш як би сам із собою. Так було за часів EA. Тепер же гру розробляла з деяких пір знаменита команда Criterion Games (Burnout Paradise).

Перший запуск

Але давайте про все по порядку. При першому запуску гри, вам пропонують створити профіль і за сумісництвом зареєструватися в новій “фішці” від EA – Autolog. Спільнота геймерів ця “фішка” свого часу дуже засмутила. Ні, не сама новинка, а той факт, що без неї неможливо грати по мережі. І так, після можливої ​​реєстрації нам показують ролик майбутнього NFS Shift 2! Мене дуже вразило колесо, що відвалюється в ролику, тепер справа за малим, “електронікам” потрібно зробити це в грі.
Трохи приголомшений швидким виходом наступного NFS я продовжив блукати “багатим” меню гри. Звичайно, насамперед я заблукав у налаштування графіки, і був пригнічений відсутністю згладжування! А як незабаром показала практика, фільтрація текстур доступна лише на відеокартах AMD/ATI, на NVIDIA такої установки взагалі немає (перевірено на двох різних системах оснащених різним типом відеокарт: GeForce 9800GT/GTX280 і Radeon HD4670)!
Ну та гаразд, не тільки графіка робить гру справді видатною. Перейдемо до огляду розміру картки:

Що ж, не густо. Нам пропонують близько 30 різних трас. Але є приємний бонус, вільний режим. Гравцеві дається шанс, про який шанувальники HP2 і не мріяли! Колісити просторами можна якщо і не вічність, то досить тривалий час, благо графіка в грі дає насолоду краєвидами повною мірою.

На трасу!

Перший музична композиція зустрічаючий гравця буде здійснитися відомим у всьому світі рок-гуртом 30 Second to Mars. Суб’єктивно, це єдина композиція, яка не дратує у грі.
Як я вже казав на початку статті, машина на дорозі – колода з гори. Управління хоч і на крок краще ніж у NFS Shift, але мабуть не крок уперед, а убік.
Усі чекали від цієї гри ушкоджень Burnout? Не дочекаєтесь! Машина не руйнується, не стискається в гармошку, натомість вона витончено мнеться. Хоча якщо згадати все, що було в NFS, це величезний крок уперед.

Геймплей хоч і зав’язаний на старому доброму “дожени > обжени > втечи від копів> будь першим”, але з розумнішим ІІ це виглядає дуже і дуже приємно, часом навіть захоплююче. Досить цікаві місії за копів. Хоча новий “заїзд на якийсь час” дуже напружує. Вдарився об борт, -2 секунди – спочатку було важко звикнути. Якщо згадати NFS MW/Carbon там тільки про них можна було й тертися. Інша справа Dirt 2 … ой, понесло трохи не туди. Все ж таки це зовсім різні типи гонок.

Графіка та оптимізація

Цікаво виходить. гра гарна навіть без згладжування, текстури непогані, до того ж, на швидкості ніхто особливо в них вдивлятиметься не буде. Тіні чіткі, наскільки це дозволив рушій гри. Деталізація машин, ну, це завжди було на висоті у серії NFS. А геймери скаржаться! На що спитаєте ви? Та на оптимізацію! Відеокарта під час гри завантажена на ~50%! Це практично на будь-який ВК! Будь то Radeon HD4670/HD4890 GeForce GTX260/GTX280, скрізь одне й теж. На момент написання статті, використовувався перший патч, що вийшов. Він, як заявляє EA повинен був налагодити роботу гри з багатоядерними CPU, але, як я помітив, збільшення було ~1-2fps.

Невелике внутрішнє тестування заліза:

  • Процесор – AMD Sempron LE1100 @ 2600MHz
  • ОЗП – 1GB DDR2 900MHz
  • Відеокарта – AMD Radeon HD4670 512MB GDDR3
  • Роздільна здатність – 1024х768

На мінімальних налаштуваннях гра йшла 10-15 кадрів за секунду, підвищення до середніх опустило цю планку до 7-10 кадрів за секунду. Про максимальні налаштування я взагалі мовчу.

  • Процесор – Intel Celeron D 330@3000MHz (775 Socket)
  • ОЗП – 1GB DDR2 533MHz
  • Відеокарта – AMD Radeon HD4670 512MB GDDR3
  • Роздільна здатність – 1024х768

Ця система показала найнижчий результат. 5-7 кадрів на мінімальних, середні налаштування даної системи так і не підкорилися, грабельність була на такому низькому рівні, що заставка перед гонкою тривала дві хвилини.

  • Процесор AMD Athlon II X4 620@3500MHz
  • ОЗП – 2GB DDR3 1440MHz
  • Відеокарта – GeForce 9800GT 1GB GDDR3
  • Роздільна здатність – 1280х1024

Гра йде на максимальних параметрах якості в середньому 45-60 кадрів в секунду.

  • Процесор AMD Athlon II X4 620@3500MHz
  • ОЗП – 2GB DDR3 1440MHz
  • Відеокарта – AMD Radeon HD4670 512MB GDDR3
  • Роздільна здатність – 1280х1024

Гра йде на максимальних параметрах якості в середньому 35-50 кадрів в секунду.

  • Процесор AMD Athlon II X3 435@3600MHz
  • ОЗП – 2GB DDR2 1000MHz
  • Відеокарта – GeForce GTX280 1GB GDDR3
  • Роздільна здатність – 1920х1080

Мабуть найвдаліший варіант: гра йде рівно, без посмикувань, в середньому, та й у мінімальному ~60 кадрів на секунду.

Висновок

Що ж написати наприкінці? Над цим я ламав голову півночі. Але розумного в голову так нічого й не спало, тож обійдуся банальщиною.
Гра вийшла як не крути непогана. Красива і подекуди навіть вражаюча графіка, непогана модель пошкодження автомобіля (для NFS), але в той же час, мізерне музичне оформлення, хоча комусь воно може здатися ідеальним. Неадекватна поведінка машини на дорозі, однотипні перегони, що набридають вже до середини гри.
Але, мабуть, це найвдаліший Need for Speed за останні 5 років

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *